تاکید وزیر راه به گران نشدن بلیت هواپیما


یزدفردا "بهبهانی گفت: حمل و نقل زمینی در دو گروه اتوبوس ویژه و عادی بین شهری داریم که درخصوص گروه ویژه، خودشان قبلا قیمتها را تنظیم کرده اند.


وزیر راه و ترابری با اشاره به افزایش قیمت بلیت هواپیما در ماه های اخیر گفت: سعی می کنیم دیگر بهای بلیت هواپیما را افزایش ندهیم.
به گزارش یزدفردا به نقل از واحدمرکزی خبر ،حمید بهبهانی پس از جلسه دیشب هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: افزایش بهای بلیت هواپیما حدود سه، چهار ماه قبل انجام شده و 30 درصد افزایش یافته است.
وی افزود: در مورد حمل و نقل زمینی نیز دو گروه اتوبوس ویژه و عادی بین شهری داریم که درخصوص گروه ویژه، خودشان قبلا قیمتها را تنظیم کرده اند.
بهبهانی گفت: درباره اتوبوسهای گروه دوم نیز از سال 1375 تاکنون هیچ تغییری در بهای کرایه نداشته اند که با اجرای هدفمندکردن یارانه ها درصدی به بهای بلیت این اتوبوسها اضافه می شود.
وزیر راه و ترابری همچنین از افتتاح دو نمایشگاه و جشنواره بین المللی حمل و نقل در آذر خبر داد و افزود: یکی از این جشنواره ها پنجشنبه این هفته و به مدت سه روز در مصلای تهران برگزار خواهد شد که در این جشنواره از تمام دست اندرکاران حمل و نقل و کسانی که در راه و ترابری کار می کنند دعوت به عمل آمده است.
بهبهانی همچنین با اشاره به فرمان حضرت امام خمینی(ره) به رانندگان کامیون درباره جابه‌جایی بار مسافران در ایام جنگ تحمیلی گفت: به همین مناسبت 26 آذر جشن و جشنواره بزرگی برگزار خواهیم کرد.


یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا